Reklamačný poriadok

Postup pri obdržaní poškodeného tovaru
Postup pri obdržaní nekompletného tovaru alebo iného typu, farby apod.
Postup pri uplatnení reklamácie
Lehota na vybavenie reklamácie

Postup pri obdržaní poškodeného tovaru

Pri preberaní zásielky od prepravnej spoločnosti dodržujte Postup pri preberaní zásielky podľa čl. 9.4. Obchodných podmienok:

Ak ste zásielku neprevzal(a)

Ak ste zásielku z dôvodu poškodenia vonkajšieho obalu neprevzali, prepravná spoločnosť nám ju doručí späť a my vás budeme kontaktovať pre dohodnutie termínu novej dodávky.

Ak ste zásielku prevzal(a) s výhradou

Ak ste zásielku prevzali s výhradou alebo ste spísali s vodičom Škodový zápis, bezodkladne uplatnite reklamáciu, aby sme záležitosť mohli čo najskôr začať riešiť s prepravnou spoločnosťou. O termíne novej dodávky vás budeme informovať.

Ak ste zásielku prevzal(a) bez výhrad

Ak ste zásielku prevzali bez výhrad, hoci je vonkajší obal poškodený, a mechanické poškodenie produktu ste zistili až po jej rozbalení po odchode vodiča prepravnej spoločnosti, nebude na takúto reklamáciu braný ohľad.

Ak ste zásielku prevzali bez výhrad, vonkajší obal je bez poškodenia a vadu produktu ste zistili až po rozbalení, čo najskôr uplatnite reklamáciu.

Postup pre uplatnenie reklamácie nájdete v kapitole Postup pri uplatnení reklamácie.

Postup pri obdržaní nekompletného tovaru alebo iného typu, farby apod.

Pri obdržaní zásielky, ktorá obsahuje iný ako objednaný tovar alebo jej niektoré časti chýbajú, okamžite uplatnite reklamáciu. V čo najkratšom možnom termíne prevedieme výmenu za správny tovar alebo dodáme chýbajúce diely. Náklady na vrátenie nezodpovedajúceho tovaru a náklady na dopravu chýbajúcich dielov v takom prípade hradí predávajúci.

Chýbajúce časti alebo neúplný tovar je možné reklamovať najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky. Po uplynutí tejto doby nebude na takúto reklamáciu braný ohľad.

Postup pre uplatnenie reklamácie nájdete v kapitole Postup pri uplatnení reklamácie.

Postup pri uplatnení reklamácie

Reklamáciu uplatnite vyplnením REKLAMAČNÉHO FORMULÁRA.

Inštrukcie k uplatnení reklamácie a informácie k následnému postupu riešenia reklamácie nájdete vo VŠEOBECNÝCH PRAVIDLÁCH PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE.

Lehota na vybavenie reklamácie

Reklamácia musí byť vybavená v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodli na inom termíne. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť od dňa, kedy kupujúci prijal návrh riešenia reklamácie zaslaný kupujúcemu e-mailom a preukázateľne zvolil niektorú z navrhnutých možností riešenia reklamácie.

UPOZORNENIE

NA TOMTO WEBE MÔŽU NAKUPOVAŤ VÝHRADNE REGISTROVANÍ VEĽKOOBCHODNÍ ZÁKAZNÍCI - PRÁVNICKÉ OSOBY, ŽIVNOSTNÍCI A ĎALŠIE ORGANIZÁCIE S PLATNOU DAŇOVOU REGISTRÁCIOU (IČO). K AKTIVÁCII NÁKUPU JE NUTNÉ SA NAJSKÔR ZAREGISTROVAŤ (SPRÁVNOSŤ VŠETKÝCH ÚDAJOV SA PRED SCHVÁLENÍM OVERUJE).

PRIHLÁSIŤ SA

Chcete nakúpiť dizajnový nábytok výhodne?
Vyskúšajte web s Outletovými cenami!

UKÁZAŤ AKČNÉ PONUKY

Doprava zdarma platí pre každú objednávku. Stále.
Od žiarovky až po skriňu, všetko vám dovezieme za 0 Kč.

Nakupujte bez obáv.
Každý tovar môžete do mesiaca vrátiť!
Iba pre stálych zákazníkov (po skúšobnej dobe)

Najvýhodnejšie cenové ponuky bývajú rýchlo preč.
Od nás dostanete avízo ešte pred začiatkom akcie.

Vážíme si stálych zákazníkov. A myslíme na nich.
Chcete dostávať ponuky pre VIP klientelu?

Exkluzívny nákup iba pre členov DESIGN GENIUS.
Každý týždeň nové ponuky.

Prvých 30 dní služby je zdarma. Pre aktiváciu je nutné mať založený klientský účet na webe (zaregistrovať sa).
Službu je možné kedykoľvek zrušiť. Skúšobnú dobu nie je možné opakovať.

Už mám DesignGenius Nemám záujem Vyskúšať na 30 dní zdarma