Postup pri obdržaní poškodeného tovaru
Postup pri obdržaní nekompletného tovaru alebo iného typu, farby apod.
Postup pri uplatnení reklamácie
Lehota na vybavenie reklamácie
Pri preberaní zásielky od prepravnej spoločnosti dodržujte Postup pri preberaní zásielky podľa čl. 9.4. Obchodných podmienok:
Ak ste zásielku z dôvodu poškodenia vonkajšieho obalu neprevzali, prepravná spoločnosť nám ju doručí späť a my vás budeme kontaktovať pre dohodnutie termínu novej dodávky.
Ak ste zásielku prevzali s výhradou alebo ste spísali s vodičom Škodový zápis, bezodkladne uplatnite reklamáciu, aby sme záležitosť mohli čo najskôr začať riešiť s prepravnou spoločnosťou. O termíne novej dodávky vás budeme informovať.
Ak ste zásielku prevzali bez výhrad, hoci je vonkajší obal poškodený, a mechanické poškodenie produktu ste zistili až po jej rozbalení po odchode vodiča prepravnej spoločnosti, nebude na takúto reklamáciu braný ohľad.
Ak ste zásielku prevzali bez výhrad, vonkajší obal je bez poškodenia a vadu produktu ste zistili až po rozbalení, čo najskôr uplatnite reklamáciu.
Postup pre uplatnenie reklamácie nájdete v kapitole Postup pri uplatnení reklamácie.
Pri obdržaní zásielky, ktorá obsahuje iný ako objednaný tovar alebo jej niektoré časti chýbajú, okamžite uplatnite reklamáciu. V čo najkratšom možnom termíne prevedieme výmenu za správny tovar alebo dodáme chýbajúce diely. Náklady na vrátenie nezodpovedajúceho tovaru a náklady na dopravu chýbajúcich dielov v takom prípade hradí predávajúci.
Chýbajúce časti alebo neúplný tovar je možné reklamovať najneskôr do 14 dní od obdržania zásielky. Po uplynutí tejto doby nebude na takúto reklamáciu braný ohľad.
Postup pre uplatnenie reklamácie nájdete v kapitole Postup pri uplatnení reklamácie.
Reklamáciu uplatnite vyplnením REKLAMAČNÉHO FORMULÁRA.
Inštrukcie k uplatnení reklamácie a informácie k následnému postupu riešenia reklamácie nájdete vo VŠEOBECNÝCH PRAVIDLÁCH PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE.
Reklamácia musí byť vybavená v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodli na inom termíne. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť od dňa, kedy kupujúci prijal návrh riešenia reklamácie zaslaný kupujúcemu e-mailom a preukázateľne zvolil niektorú z navrhnutých možností riešenia reklamácie.