Nábytok a interiérové doplnky, ktoré kupujeme do rokovacej miestnosti, sú dôležité hneď z dvoch dôvodov: musiaí byť praktické a dokonale plniť svoj účel a zároveň by mali majiteľa dôstojne reprezentovať.
Rokovacia či konferenčná miestnosť slúži, ako už názov napovedá, na organizovanie prezentácií, stretnutí a rokovaní všetkého druhu. Jej vybavenie by teda malo zodpovedať tomuto účelu, aby sa všetci cítili pohodlne a práce odsýpala. V rokovací místnosti se setkáváme a jednáme s novými klientmi, partnermi či akýmikoľvek hosťami, teda s ľuďmi, na ktorých by sme radi urobili čo najlepší dojem. Z tohto reprezentačného dôvodu je veľmi dôležitý dizajn a štýl miestnosti, vrátane nábytku, interiérových doplnkov, osvetlenia atď.
Najdôležitejším vybavením rokovacej miestnosti je bezpochyby konferenčný stôl a stoličky. Väčšinu času tu totiž "presedíme". Ak máme dokonale vyzerajúce dizajnove kresielka, na ktorých sa ale už po pár minútach nespokojne vrtíme, vybrali sme zle. U sedacieho nábytku do rokovacej miestnosti je na prvom mieste pohodlie. Pri jeho výbere sa riaďte podobnými pravidlami, ako pri výbere kancelárskych stoličiek či kresiel. Rokovací stôl by mal byť dostatočne veľký, aby sa na ňom dali pohodlne rozložiť akékoľvek dokumenty. Mal by byť stabilný a výškovo odpovedať sedaciemu nábytku.
Ďalším nábytkom, ktorý v rokovacej miestnosti oceníte, sú rôzne úložné priestory, čiže skrinky a regály. Hoci máte väčšinu dokumentov uloženú skôr v kancelárii, vedzte, že akýkoľvek úložný priestor naviac sa bude hodiť. Otvorené skrinky a regály tiež môžu slúžiť ako priestor pre originálne dekorácie. Vynímať sa v nich budú predovšetkým knihy. Vedľa centrálneho osvetlenia je vhodné vybaviť miestnosť tiež stojacou lampou, ktorá zároveň slúži ako zaujímavý dizajnový doplnok. Interiérové dekorácie volí každý podľa svojho štýlu. Vyberať môžete z nepreberného množstva svietnikov, misiek na ovocie, vázičiek atď.
Ďalšie články
Mohlo by vás zaujímať
Súvisiace produkty s článkom