Zákaznický servis zodpovie väčšinu Vašich otázok alebo predá Vašu požiadavku
do rúk tej správnej osobe, ktorá s Vami bude ďalej komunikovať.
Stačí ľavým tlačidlom myši kliknúť na tému, s ktorou potrebujete poradiť.
Čo vás zaujíma?
Otázky k objednávkam
Ako zistím, kedy moja zásielka dorazí?
Presnú informáciu o doručení Vám poskytne dopravca. Vždy by ste mali dostať informačný e-mail a SMS s číslom zásielky s možnosťou jej sledovania. Najprv sa teda pozrite, kde sa Vaša zásielka nachádza a prípadne kontaktujte vodiča.
Ak sa Vám nepodarí získať bližšie informácie od vodiča ani na zákazníckom servise dopravcu, kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme.
Prečo mi tovar neprišiel?
Ak vám zásielka nedorazila, pozrite sa na sledovanie zásielky (číslo zásielky vrátane možnosti jej sledovania ste od dopravcu obdržali mailom a SMS-kou). Ak je zásielka evidovaná ako doručená, kontaktujte dopravcu, či balíček neodovzdal napríklad susedovi.
Ak sa Vám od dopravcu nepodarilo získať žiadne informácie alebo nemáte sledovacie číslo, neváhajte nás kontaktovať.
Nestihnem si tovar v danej lehote vyzdvihnúť
Ak ste zvolili osobný odber v našom sklade a nestihnete si tovar vyzdvihnúť do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu s výzvou k osobnému vyzdvihnutiu, dajte nám vedieť, kedy si pre tovar prídete. Túto lehotu Vám na základe komunikácie s Vami radi predĺžime.
Ak ste zvolili osobný odber vo výdajnom mieste, kontaktujte priamo Zásielkovňu. V niektorých prípadoch možno lehotu predĺžiť. Ak tovar nevyzdvihnete ani v predĺženej lehote, odošlú ho späť k nám.
Tovar už je pripravený k odberu, môžete mi ho napriek tomu poslať?
Ak ste si vybrali osobný odber a už ste dostali výzvu na vyzdvihnutie tovaru, potom záleží na tom, o aký typ osobného odberu sa jedná:
Bez telefonického kontaktu to jednoducho nejde. Snažíme sa Vás vždy informovať o akýchkoľvek zmenách ohľadom dodania. A samozrejme Vám zavoláme ešte pred doručením tovaru.
Preprava v kartóne alebo priamo na palete? To je otázka alebo ako všetko zabaliť, aby tovar prišiel v poriadku až k Vám.
Počítače a servery u nás riadia všetko. Preto ihneď vieme všetko o Vašej objednávke, o Vašej korešpondencii alebo o Vašich telefonátoch. A preto dokážeme rýchlo reagovať na Vašu novú požiadavku.
Máme vlastné know-how ako účinne chrániť tovar pri transporte až k Vám. Už žiadne otlčené rohy alebo potrhaný kartónový obal!
Tu to vidíte názorne - 190 cm. Väčšina našich balení je veľmi kompaktných. Aj veľká rohová pohovka sa zmestí iba na 2 palety!
Nemôžeme riskovať, že naša zásielka niekde pri prekládke zostane (hoci len chvíľku) vonku na daždi. Ochranná fólia to vyrieši :)
Áááá, tu sa niečo podarilo. Teší nás každá pochvala, ktorú od Vás dostaneme. Trebárs milý email alebo telefonát.
Tri palety pripravené k transportu - za 2 dni už budú na mieste v Košiciach.
Dizajnové stoličky pre nové bistro v Prahe. 32 kusov uložených iba na 2 paletách. Aké jednoduché.
Naše dizajnové hodiny sú veľmi obľúbené medzi zákazníkmi. Tu sú už jedny pripravené na odoslanie.
Doska konferenčného stolíka s dodatočne chránenými hranami a rohmi. Asi 0,8% tovaru je poškodený pri preprave. Je to veľa alebo málo?
Leto je doba dovoleniek a my ideme stále vpred. A radi poprajeme našim verným zákazníkom :)
Teší nás, keď môžeme splniť priania aj zákazníkom s obmedzeným rozpočtom. Nový jedálenský stôl s regálmi už mieri do svojho nového domova.
Vari sa to tu natáča? Video k novej kolekcii svetiel. Tak hlavne správne zaostriť, nech je vidieť každý detail.
Naším hlavným cieľom je, aby každý kus tovaru prišiel v poriadku až k vám. Užívajte si výhody nákupu v prvom internetovom diskontnom e-shope na Slovensku a v Českej republike.