Zákaznický servis zodpovie väčšinu Vašich otázok alebo predá Vašu požiadavku
do rúk tej správnej osobe, ktorá s Vami bude ďalej komunikovať.
Stačí ľavým tlačidlom myši kliknúť na tému, s ktorou potrebujete poradiť.
Čo vás zaujíma?
Reklamácie / záručná doba
Dostal/a som poškodený tovar
Pri preberaní zásielky je vždy veľmi dôležité skontrolovať neporušenosť obalu. Ak by ste zistili pretrhnutie, prerazenie alebo prehnutie kartónového obalu, zásielku nepreberajte, podpíšte s vodičom zápis o škode alebo zásielku preberte s výhradami.
Zásielku som neprevzal/a - balík sa vráti k nám a my Vás budeme obratom informovať, kedy odošleme novú zásielku.
Zásielku som prevzal/a a spísal/a škodový zápis - najneskôr do 2 dní uplatnite reklamáciu, ku ktorej priložte škodový zápis.
Zásielku som prevzal/a a poškodenie zistil/a až po rozbalení - čo najskôr uplatnite reklamáciu.
Zásielku som prevzal/a bez výhrad, hoci je poškodený obal - zásielku nemožno reklamovať.
Dostal/a som zásielku, ktorá nie je kompletná
Ak vo Vašej zásielke chýba tovar alebo diely niektorého z výrobkov, uplatnite reklamáciu, a to najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru. Čo najskôr Vám chýbajúce produkty či diely zašleme.
Po nejakej dobe sa na tovare objavila vada
Ak sa na výrobku po určitej dobe používania objavila konštrukčná či skrytá vada, ihneď po tomto zistení uplatnite reklamáciu. Včasným riešením reklamácie sa môže zabrániť ďalšiemu znehodnocovaniu výrobku.
Reklamáciu nie je možné uplatniť na bežné známky používania.
Ako uplatniť reklamáciu?
Uplatnění reklamace je velmi snadné a rychlé:
Klikněte na Reklamační formulář, ktorý nájdete vo svojom užívateľskom účte alebo v spodnej časti stránky.
Vložte číslo Vašej faktúry a kliknite na NAČÍTAŤ OBJEDNÁVKU. Systém zobrazí všetky údaje z Vašej faktúry vrátane zakúpených produktov aj s obrázkami. Jednoducho vyberte reklamovaný produkt, vyberte typ závady, popíšte závadu, vložte požadované prílohy (fotografie nemusíte upravovať či zmenšovať) a dokončite kliknutím na ODOSLAŤ REKLAMÁCIU.
Než sa pustíte do vypĺňania formulára, pozorne si prečítajte Reklamačné pravidlá, ktoré sú súčasťou tohto formulára.
Ďalšie informácie týkajúce sa reklamácie nájdete tu:
Ako reklamácia prebieha?
Ihneď po odoslaní reklamačného formulára obdržíte e-mailom potvrdenie, že sme reklamáciu prijali. V tomto e-maile máte možnosť spätne nahliadnuť na Vami vyplnené údaje.
Ak Vaša reklamácia obsahuje nekompletné alebo nejasné údaje, najneskôr do 3 pracovných dní si od Vás vyžiadame príslušné doplnenie.
Ak Vaša reklamácia obsahuje všetky potrebné informácie a prílohy, najneskôr do 3 pracovných dní obdržíte vyjadrenie k reklamácii. Ak je reklamácia uznaná, je súčasťou tohto vyjadrenia Návrh riešenia reklamácie.
Návrh riešenia reklamácie obvykle obsahuje niekoľko možností (kompenzačná zľava, výmena chybného dielu, výmena produktu a pod.). Kde sa rozhodnete pre zľavu, obratom vystavíme dobropis, ktorý bude preplatený na Váš účet. V ostatných prípadoch čo najskôr zaistíme nové diely či výrobky na výmenu. Keď ich budeme mať pripravené, spojíme sa s Vami a dohodneme sa na termíne tzv. výmennej zásielky – vodič Vám privezie nový balíček a vy mu iba prenecháte Váš chybný výrobok. V žiadnom prípade teda nemusíte reklamovaný tovar nikam posielať.
Za ako dlho moju reklamáciu vybavíte?
Reklamácia je vždy vybavená v čo najkratšej dobe, najneskôr však do 30 kalendárnych dní.
V prípade prijatia kompenzačnej zľavy je dobropis vystavený obratom, reklamácia je teda vyriešená ihneď. V prípade potreby zaistenia náhradných dielov či výrobkov na výmenu Vás budeme informovať o predpokladanom termíne.
V prípade, že nebude možné zaistiť náhradný diel či výrobok na výmenu v lehote 30 kalendárnych dní, budeme Vás ihneď informovať. Ak s termínom nebudete súhlasiť, bude reklamácia vyriešená vrátením výrobkov a uhradením čiastky.
Aká je záručná doba?
Záruku za akosť poskytujeme v dĺžke 24 mesiacov.
Ak ste zakúpili 2.akostný výrobok alebo výstavnú vzorku, pri ktorej sú popísané vady či prípadné opotrebovanie, s ktorým ste mal/a možnosť sa pred zakúpením zoznámiť, nie je na tieto vady poskytovaná záruka.
Bez telefonického kontaktu to jednoducho nejde. Snažíme sa Vás vždy informovať o akýchkoľvek zmenách ohľadom dodania. A samozrejme Vám zavoláme ešte pred doručením tovaru.
Preprava v kartóne alebo priamo na palete? To je otázka alebo ako všetko zabaliť, aby tovar prišiel v poriadku až k Vám.
Počítače a servery u nás riadia všetko. Preto ihneď vieme všetko o Vašej objednávke, o Vašej korešpondencii alebo o Vašich telefonátoch. A preto dokážeme rýchlo reagovať na Vašu novú požiadavku.
Máme vlastné know-how ako účinne chrániť tovar pri transporte až k Vám. Už žiadne otlčené rohy alebo potrhaný kartónový obal!
Tu to vidíte názorne - 190 cm. Väčšina našich balení je veľmi kompaktných. Aj veľká rohová pohovka sa zmestí iba na 2 palety!
Nemôžeme riskovať, že naša zásielka niekde pri prekládke zostane (hoci len chvíľku) vonku na daždi. Ochranná fólia to vyrieši :)
Áááá, tu sa niečo podarilo. Teší nás každá pochvala, ktorú od Vás dostaneme. Trebárs milý email alebo telefonát.
Tri palety pripravené k transportu - za 2 dni už budú na mieste v Košiciach.
Dizajnové stoličky pre nové bistro v Prahe. 32 kusov uložených iba na 2 paletách. Aké jednoduché.
Naše dizajnové hodiny sú veľmi obľúbené medzi zákazníkmi. Tu sú už jedny pripravené na odoslanie.
Doska konferenčného stolíka s dodatočne chránenými hranami a rohmi. Asi 0,8% tovaru je poškodený pri preprave. Je to veľa alebo málo?
Leto je doba dovoleniek a my ideme stále vpred. A radi poprajeme našim verným zákazníkom :)
Teší nás, keď môžeme splniť priania aj zákazníkom s obmedzeným rozpočtom. Nový jedálenský stôl s regálmi už mieri do svojho nového domova.
Vari sa to tu natáča? Video k novej kolekcii svetiel. Tak hlavne správne zaostriť, nech je vidieť každý detail.
Naším hlavným cieľom je, aby každý kus tovaru prišiel v poriadku až k vám. Užívajte si výhody nákupu v prvom internetovom diskontnom e-shope na Slovensku a v Českej republike.